سرمایه‌گذاری ۳۰۰ میلیاردی خیرین در دانشگاه کاشان


رییس دانشگاه کاشان گفت: میزان سرمایه‌گذاری خیرین در این دانشگاه، تاکنون حدود ۳۰۰ میلیارد ریال بوده است.

رییس دانشگاه کاشان گفت: میزان سرمایه‌گذاری خیرین در این دانشگاه، تاکنون حدود 300 میلیارد ریال بوده است.

عباس کتابی در جمع خبرنگاران، به رتبه نخست مشارکت خیرین دانشگاه کاشان در فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی اشاره کرد و افزود: حدود 30 هزار متر مربع فضای آموزشی، کمک آموزشی و رفاهی توسط خیرین از سال 90 تاکنون در این دانشگاه در حال ساخت بوده که در مجموع 20 هزار متر مربع فضای آموزشی و کمک آموزشی به بهره ‌رسیده و بقیه در حال ساخت است.

 

وی افتتاح فاز دو مجموعه باباخلیل به مساحت یک هزار و 100 متر مربع و دانشکده حقوق به مساحت 6500 مترمربع، دانشکده مهندسی و مجموعه مرکز بهداشت را از جمله پروژه‌های خیرین در حال ساخت این دانشگاه اعلام کرد و افزود: حدود 40 میلیارد ریال میزان سرمایه‌گذاری خیرین در سال جاری انجام شده است.

 

کتابی به فعالیت‌های عمرانی و تکمیل شش فضای آموزشی و کمک آموزشی از سال گذشته تاکنون در این دانشگاه اشاره کرد و افزود: مهمانسرای شهریاری، ساختمان تحصیلات تکمیلی، فاز نخست و دوم خوابگاه بابا خلیل، سال ورزشی لاجوردی و پژوهشکده نانو از این طرح‌ها است که در مجموع 12 هزار و 600 متر مربع به فضاهای آموزشی این دانشگاه افزوده شده است.

 

رییس دانشگاه کاشان، مشارکت خیرین در فعالیت‌های پژوهشی این دانشگاه را حایز اهمیت دانست و افزود: به همت خیرین برای نخستین بار در کشور، بنیادهای کتاب مطهر توسط هاشمیان و نخبگان سعیدی توسط برادران سعیدی، در راستای ارتقاء سطح فرهنگ و پژوهش در این دانشگاه تاسیس شد.

 

وی میزان فضای آموزشی، کمک آموزشی و رفاهی این دانشگاه را 130 هزار متر مربع برشمرد و خاطرنشان کرد: به طور متوسط سرانه فضای آموزشی، کمک آموزشی و رفاهی این دانشگاه به ازای هر دانشجو بین 9 تا 12 هزار متر مربع است.

جهت اطلاع از آخرین تغییرات وب سایت نازترین در خبرنامه وبلاگ ثبت نام کنید:




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



شنبه 6 مهر 1392